Hello and welcome to our community! Is this your first visit?

Search:

Type: Posts; User: WeakTeen

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Disturbing conversation but i read it all

    Disturbing conversation but i read it all
  2. I tore my string srs when i was like 20

    I tore my string srs when i was like 20
  3. Thanks chad

    Thanks chad
  4. Probably not but ive fought and had many...

    Probably not but ive fought and had many scenarios outside my own adress causw im not a bitch and im straight forward such as giving my number to him in a sec but getting nothing back
  5. Yeah bro, you refused to leave your room to meet...

    Yeah bro, you refused to leave your room to meet me you mean? "Come to me 36hrs, no info u know my ig". You cant get on a flight for 1 hour and you expect me to take you serious? I gave you 30...
  6. As ive said, youre going to get hurt little man...

    As ive said, youre going to get hurt little man but keep talking, youve avoided everything except for "come 36hrs to me but im not meeting u and i cant give any info or proof ill be there" ive...
  7. Thats probably me except i never lie

    Thats probably me except i never lie
  8. Replies
    135
    Views
    2,822

    I think it was a cat or something. Obviously I...

    I think it was a cat or something.

    Obviously I would but I am going to seriously injure him and thats why i told the internet warrior we do this privately since he talks to the police.

    Its...
  9. Replies
    135
    Views
    2,822

    Anyone here can PM me for my criminal record,...

    Anyone here can PM me for my criminal record, axing 3 people proof and winning stste championship wrestling which ive posted before. My bench presses are in the liftint section. This is to anyone...
  10. Kwep talking alex, gonna enjoy you crying

    Kwep talking alex, gonna enjoy you crying
  11. Replies
    135
    Views
    2,822

    So I can contact you and know where you are...

    So I can contact you and know where you are Hiding little noshow. Show evidence you are serious, you cant, you are the biggest liar and coward of this forum.

    You just backed out of a fair deal and...
  12. Replies
    135
    Views
    2,822

    Gotta mog, just lol, as ive said what is...

    Gotta mog, just lol, as ive said what is happening i wont say on fitmisc unless he agrees then i wont hurt him bad.

    Thats why i asked for the information and phone number. Im not going 36hrs to...
  13. Replies
    135
    Views
    2,822

    Alright then lets meet in a country where we both...

    Alright then lets meet in a country where we both pay little bitch. You literallt never agreed little noshow bitch, but good lets book it now

    You mean where you hung up and cried but keep lying,...
  14. Replies
    135
    Views
    2,822

    Sure, call me little man or lets go on camera so...

    Sure, call me little man or lets go on camera so ill make you look tiny. You have my number.

    You didnt agree to even meet up like i said and you want me to pay 1200usd with not knowing where i am...
  15. Replies
    135
    Views
    2,822

    Thanks man!

    Thanks man!
  16. Replies
    135
    Views
    2,822

    LOL

    LOL
  17. Replies
    135
    Views
    2,822

    Thats right. I am the most dominant thats ever...

    Thats right. I am the most dominant thats ever been on this forum.
  18. Replies
    135
    Views
    2,822

    I would kill you the first few seconds we meet...

    I would kill you the first few seconds we meet fake american nigger and thats what you fear. Ive never doxxed anyone.

    Keep calling me fake when ive posted gold medals and you have posted zero...
  19. Replies
    135
    Views
    2,822

    Thats why i asked him to meet me or give number/...

    Thats why i asked him to meet me or give number/ adress and he refuses and tries to change the narrative and making things up as usual
  20. Arms looking bigger

    Arms looking bigger
  21. Replies
    135
    Views
    2,822

    Why do you lie about the call? You called and...

    Why do you lie about the call?

    You called and i answered with "hey pussy" and you diding insult me once and half of those things you didnt say lmfao

    You hung up when i talked over you and...
  22. Replies
    135
    Views
    2,822

    You meet me there as we said originally and ill...

    You meet me there as we said originally and ill stomp your head in and fuck your whore ex who left you.

    Are you fucking retarded?

    Give mw your adress and ill come and piss on your face
  23. Replies
    135
    Views
    2,822

    I know but he is disrespectful to the degree that...

    I know but he is disrespectful to the degree that i cant accept it. But yes im very sure of this too.
  24. Replies
    135
    Views
    2,822

    I have already said that I will when you accept...

    I have already said that I will when you accept to meet me there.
  25. Replies
    135
    Views
    2,822

    Then accept the terms you retarded bitch You...

    Then accept the terms you retarded bitch

    You have been in zero fights lmao
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4