Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 28
  1. #1
    Senior Member jacked as fuck's Avatar
    Join Date
    May 08 2016
    Posts
    14,701
    Mentioned
    536 Post(s)
    Rep Power
    42949689

    my dad is depressed i dont wanna go to thailand with him

    i'd rather stay home than go there with my old man

    what the fuck

    i gots to be free

  2. #2
    hissin at geeks bigmane123's Avatar
    Join Date
    Sep 23 2016
    Weight
    256
    Height
    5'10
    Posts
    20,953
    Mentioned
    971 Post(s)
    Rep Power
    42949695
    buy him sum test n hookers
    musclegod gang

    slavic strength crew


    *Degenerate Crew*

  3. #3
    Senior Member jacked as fuck's Avatar
    Join Date
    May 08 2016
    Posts
    14,701
    Mentioned
    536 Post(s)
    Rep Power
    42949689
    Quote Originally Posted by bigmane123 View Post
    buy him sum test n hookers

    u dont understand

    i dont want him there

    i want to be free as a bird

    fucking hell

    now i gotta pretend i dont wanna go to thailand at all bcs if i tell him i wanna go but without him he might get butthurt and take me out of his will

  4. #4
    Senior Member Safado's Avatar
    Join Date
    Dec 06 2014
    Location
    Your mom's pussy
    Posts
    7,514
    Mentioned
    104 Post(s)
    Rep Power
    42949683
    you and your dad can run a train on the hookers
    Trump 2020 crew

  5. #5
    Senior Member Immoral Kids Gyno's Avatar
    Join Date
    Feb 22 2017
    Location
    Bottom Rib
    Weight
    1.5 kilos each
    Height
    1 foot
    Posts
    210
    Mentioned
    1 Post(s)
    Rep Power
    19583601
    Quote Originally Posted by jacked as fuck View Post
    u dont understand

    i dont want him there

    i want to be free as a bird

    fucking hell

    now i gotta pretend i dont wanna go to thailand at all bcs if i tell him i wanna go but without him he might get butthurt and take me out of his will
    Agree to go and then make up an emergency. Your welcome

  6. #6
    Senior Member jacked as fuck's Avatar
    Join Date
    May 08 2016
    Posts
    14,701
    Mentioned
    536 Post(s)
    Rep Power
    42949689
    Quote Originally Posted by Immoral Kids Gyno View Post
    Agree to go and then make up an emergency. Your welcome
    no i just told him i'm not going bcs i got bitches to smash here


    got all buttmad with me

  7. #7
    Senior Member jacked as fuck's Avatar
    Join Date
    May 08 2016
    Posts
    14,701
    Mentioned
    536 Post(s)
    Rep Power
    42949689
    Quote Originally Posted by Safado View Post
    you and your dad can run a train on the hookers
    he's too beta to run with me

  8. #8
    hissin at geeks bigmane123's Avatar
    Join Date
    Sep 23 2016
    Weight
    256
    Height
    5'10
    Posts
    20,953
    Mentioned
    971 Post(s)
    Rep Power
    42949695
    Quote Originally Posted by jacked as fuck View Post
    u dont understand

    i dont want him there

    i want to be free as a bird

    fucking hell

    now i gotta pretend i dont wanna go to thailand at all bcs if i tell him i wanna go but without him he might get butthurt and take me out of his will
    geek just go with him and take him to a sauna (no zyzz)
    musclegod gang

    slavic strength crew


    *Degenerate Crew*

  9. #9
    Swollen Member GrapefruitDP's Avatar
    Join Date
    Mar 13 2017
    Posts
    429
    Mentioned
    8 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    you'd be on that shit real quick if it was Angola or some other African shithole lmao
    BLOATMAXXX OR DIE

    **Banged the grapefruit first to prep it for Kai's BBC crew**
    **Put pineapple rings around my cock while fapping crew**
    **Eat bananas through a glory hole crew**
    **First degree burns on dink from superheated watermelon crew**
    **Del Monte's biggest customer crew**
    **Fruit salad crew*

  10. #10
    Senior Member LordVader66's Avatar
    Join Date
    Nov 24 2016
    Posts
    2,496
    Mentioned
    39 Post(s)
    Rep Power
    42949676
    Quote Originally Posted by jacked as fuck View Post
    he's too beta to run with me
    Pussy you're scared he'll dick mog you
    musclegod gang and bloatmaxxx crew
    The Dudes Crew
    "Give respect where respect due"
    "Sean Carter is nice, but Sean Price is the best"
    Slayer Crew: Chad, Tyrone, and new inductee WALID

  11. #11
    Platinum Member Burger's Avatar
    Join Date
    Mar 30 2017
    Posts
    5,310
    Mentioned
    262 Post(s)
    Rep Power
    42949679
    daddy want some ladyboys?
    Disclaimer: Im mentally ill and everything i post is not true and fabricated for fiction and fun, making them unusable in court.
    FOUNDER of the ** Degenerate Crew**

  12. #12
    Senior Member Zbrah18's Avatar
    Join Date
    Nov 24 2016
    Posts
    658
    Mentioned
    9 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    Go with him and have a good time, tag team trannies etc and you'll be guaranteed some of his mellons

  13. #13
    Senior Member plus5hat's Avatar
    Join Date
    Feb 04 2017
    Location
    trap house
    Posts
    1,027
    Mentioned
    3 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    Give me your number and go with him. I'll call you later and tell you theirs an emergency at work ect ect and you have to fly back home to go do some work stuff. Apology accepted.

  14. #14
    Senior Member THICC's Avatar
    Join Date
    Aug 28 2017
    Posts
    89
    Mentioned
    2 Post(s)
    Rep Power
    5687512
    Thailand looks pretty fucking boring tbh I'd go for nature and shit but I think gook bitches are ugly and the night scene doesn't hold a candle to Vegas.


  15. #15
    anglo lion SuperiorAngloGenetics's Avatar
    Join Date
    Nov 02 2016
    Location
    gains city
    Weight
    168 lbs
    Height
    186 cm
    Posts
    3,616
    Mentioned
    47 Post(s)
    Rep Power
    41806366
    Quote Originally Posted by jacked as fuck View Post
    i'd rather stay home than go there with my old man

    what the fuck

    i gots to be free
    wtf does he think youre gonna be doing in thailand anyway?
    tall dark handsome
    and pure

  16. #16
    Senior Member jacked as fuck's Avatar
    Join Date
    May 08 2016
    Posts
    14,701
    Mentioned
    536 Post(s)
    Rep Power
    42949689
    Quote Originally Posted by SuperiorAngloGenetics View Post
    wtf does he think youre gonna be doing in thailand anyway?
    fucking hookers, chilling, and training

    dont know about my gear

  17. #17
    hissin at geeks bigmane123's Avatar
    Join Date
    Sep 23 2016
    Weight
    256
    Height
    5'10
    Posts
    20,953
    Mentioned
    971 Post(s)
    Rep Power
    42949695
    plot twist your dad blows all his mellions on hookers because u didnt go with him
    musclegod gang

    slavic strength crew


    *Degenerate Crew*

  18. #18
    Senior Member jacked as fuck's Avatar
    Join Date
    May 08 2016
    Posts
    14,701
    Mentioned
    536 Post(s)
    Rep Power
    42949689
    Quote Originally Posted by bigmane123 View Post
    plot twist your dad blows all his mellions on hookers because u didnt go with him
    whatever

    i'm not gonna spend my precious time off work on vacation with my dad

    only children should go on vacation with their parents

  19. #19
    modern day philo$opher . Uneducationed's Avatar
    Join Date
    May 11 2016
    Location
    In your ass
    Weight
    Wanna see my dick or something?
    Height
    The perfect height
    Posts
    8,370
    Mentioned
    310 Post(s)
    Rep Power
    42949683
    Wish my dad would tag team thai trannies with me tbh
    200% Nigga

  20. #20
    SUAF BrotherBlaha's Avatar
    Join Date
    Jul 11 2016
    Posts
    4,612
    Mentioned
    59 Post(s)
    Rep Power
    42949679
    Quote Originally Posted by jacked as fuck View Post
    whatever

    i'm not gonna spend my precious time off work on vacation with my dad

    only children should go on vacation with their parents

    I try to not meddle into other's business, BUT

    you def should reconsider

    build relations with your father, if for nothing else, just for the mellions

    nothing to regret if you go, if you don't go - who knows?
    Disclaimer: My posts are a work of fiction. Names, characters, businesses, places, events and incidents are either the products of my imagination or used in a fictitious manner. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental. I wish you a MENTiful day!


 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions