Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 23
  1. #1
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674

    2:30am fuck it going to mcdonalds; wielding tren, cialis and rage.

    trying to achieve @PissBrah level of bloat.

    puppy just threw up on my bed so im having a tren rage (not at him) gonna just go get a double cheeseburger and fries. i'm hungry from my former twink 17 year old self, mogging nonsense916 all day so deserve the feed.

    the maccas near my house is close to my Ex Gf's so i'm popping a cialis. chances are if i snapchat her the mcdonalds and knows im near by she'll ask for me to come over. i'll keep you updated my drug addicted children.
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  2. #2
    Senior Member Mcfreako's Avatar
    Join Date
    Dec 06 2014
    Posts
    7,556
    Mentioned
    271 Post(s)
    Rep Power
    42949683
    My dog has had diarrhea for a week..I literally wake up every morning to puddles of shit in the spare room
    C A R L P O S T I N G crew

  3. #3
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    Quote Originally Posted by Mcfreako View Post
    My dog has had diarrhea for a week..I literally wake up every morning to puddles of shit in the spare room
    just tried to leave the room>starts crying>have to wait for IT to sleep so doesnt wake up all the other cunts in the house.
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  4. #4
    Platinum Member PissBrah's Avatar
    Join Date
    Oct 02 2016
    Location
    Norway
    Weight
    100 kg
    Height
    160 cm
    Posts
    7,673
    Mentioned
    554 Post(s)
    Rep Power
    42949681
    Mirin bloat but this is why I dont own a dog lol fuck all the hassle. I sometimes babysit a dog for week or two during summer and thats enough for me lol

  5. #5
    Platinum Member Nonsense916's Avatar
    Join Date
    Oct 18 2017
    Posts
    903
    Mentioned
    40 Post(s)
    Rep Power
    42949673
    Post pics of your current physique so I can have a good laugh

  6. #6
    Platinum Member PissBrah's Avatar
    Join Date
    Oct 02 2016
    Location
    Norway
    Weight
    100 kg
    Height
    160 cm
    Posts
    7,673
    Mentioned
    554 Post(s)
    Rep Power
    42949681
    Quote Originally Posted by Nonsense916 View Post
    Post pics of your current physique so I can have a good laugh
    Shut up faggot

  7. #7
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    Quote Originally Posted by Nonsense916 View Post
    Post pics of your current physique so I can have a good laugh
    lol mogged by 17 year old natty me. srs why do you think i'll look worse now that; 1 - im now enhanced and 2 - its been 3 years. already said not posting physique until i do Arnolds next year, we have pretty similar physiques though from your avi if that helps you're leaner than i am currently tho.
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  8. #8
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674


    bloat meal happened thank fuck
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  9. #9
    Platinum Member Nonsense916's Avatar
    Join Date
    Oct 18 2017
    Posts
    903
    Mentioned
    40 Post(s)
    Rep Power
    42949673
    Quote Originally Posted by PissBrah View Post
    Shut up faggot
    Go choke on a kabob wanna be bloatlord

  10. #10
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    also ex was awake but had parents over GG cialis
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  11. #11
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    Quote Originally Posted by Nonsense916 View Post
    Go choke on a kabob wanna be bloatlord
    there is nothing wannabe about grizzly, he is a fucking god among men.
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  12. #12
    hissin at geeks bigmane123's Avatar
    Join Date
    Sep 23 2016
    Weight
    256
    Height
    5'10
    Posts
    27,965
    Mentioned
    1431 Post(s)
    Rep Power
    42949701
    bloatmaxx superstar
    musclegod gang

    slavic strength crew


    *Degenerate Crew*

  13. #13
    Essploding Heart Muscles MassiveLoads420's Avatar
    Join Date
    Jun 20 2015
    Location
    Ballz Deep in muh fleshlight turbo.
    Weight
    200
    Height
    Six Smelly Feetz
    Posts
    7,912
    Mentioned
    143 Post(s)
    Rep Power
    42949683
    nice brah i just jacked off and ate a big old meal from chic filet

    2 large handspun milkshakes (holy fuck these are 10/10 for real)
    1 box of chicken tenders
    large fries
    chicken sandwich deluxe

    now im gonna wait a few hours and then get a nice workout in. im trying to bloat to 225 fuck it.

    i notice when i bloat and eat a lot i wanna fuck something super hard lolz.

    i must pound my sex toys as hard as i possibly can for maximum cum force
    Eat Junk, Pop Pills, Natty DYEL Crew
    Porn Addict Crew
    I like girls with beautiful buttholes (you can say Im a crack addict)
    FORMER PISSTROOPER TURNED TO THE LIGHT! ORDER 66 LORD VADER!!!!!

  14. #14
    end my pain CuckernautShitness's Avatar
    Join Date
    Oct 20 2016
    Posts
    7,378
    Mentioned
    144 Post(s)
    Rep Power
    42520185
    i am running out of time

  15. #15
    Senior Member BigGuyForYou's Avatar
    Join Date
    Oct 05 2016
    Location
    behind u
    Weight
    347
    Height
    6'2
    Posts
    1,544
    Mentioned
    23 Post(s)
    Rep Power
    42949675


    pleb
    ***The Baron of Fitmisc***
    ***Biggest guy on the forums***
    ***Pounding beers, pounding pussy, and pounding burgers since the day I was born***

  16. #16
    Senior Member havoc00's Avatar
    Join Date
    Feb 27 2018
    Location
    NJ
    Posts
    547
    Mentioned
    4 Post(s)
    Rep Power
    37766016
    Dunno how u can have sex after Mcdonalds, im usually gassy as fuck
    Malt Liquor Crew

    Fake Teds Crew

    Maga Crew

  17. #17
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    Quote Originally Posted by havoc00 View Post
    Dunno how u can have sex after Mcdonalds, im usually gassy as fuck
    much better food regulation here, the actual quality of food in aus compared to the USA is mind boggling (in fast food places)
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  18. #18
    Assistant Sous Jason Chef gainzmaster5000's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2017
    Weight
    part time hindenburg part time dickskin
    Posts
    1,314
    Mentioned
    16 Post(s)
    Rep Power
    42949674
    Quote Originally Posted by MassiveLoads420 View Post
    nice brah i just jacked off and ate a big old meal from chic filet

    2 large handspun milkshakes (holy fuck these are 10/10 for real)
    1 box of chicken tenders
    large fries
    chicken sandwich deluxe

    now im gonna wait a few hours and then get a nice workout in. im trying to bloat to 225 fuck it.

    i notice when i bloat and eat a lot i wanna fuck something super hard lolz.

    i must pound my sex toys as hard as i possibly can for maximum cum force
    damn bro, mirinnnnnnnnnn
    Competed as a shit natty crew

    PISSBRAH fan club!

    BLOAT CREW

    20 year old FREAK

  19. #19
    Senior Member Boydskii's Avatar
    Join Date
    Nov 28 2017
    Location
    Australia
    Weight
    92
    Height
    185cms
    Posts
    175
    Mentioned
    5 Post(s)
    Rep Power
    11582830
    Quote Originally Posted by MassiveLoads420 View Post
    nice brah i just jacked off and ate a big old meal from chic filet

    2 large handspun milkshakes (holy fuck these are 10/10 for real)
    1 box of chicken tenders
    large fries
    chicken sandwich deluxe

    now im gonna wait a few hours and then get a nice workout in. im trying to bloat to 225 fuck it.

    i notice when i bloat and eat a lot i wanna fuck something super hard lolz.

    i must pound my sex toys as hard as i possibly can for maximum cum force
    Mirin chic fillet, we don't have it in ausland
    Sponsored by asn_beast_unleashed

    https://www.youtube.com/watch?v=YRJE6RCW0mE

  20. #20
    Senior Member Bulgarian's Avatar
    Join Date
    Jun 25 2016
    Weight
    bloatmaxxed
    Posts
    14,946
    Mentioned
    655 Post(s)
    Rep Power
    42949688
    Fukin shit day 3 of twinkmaxx m8 already half way through a 12pack of 0 calorie mnt dew want to kms..
    Now I want bloat food... Reeeeeeeeee lol.
    all posts are fictional and for education

    Slavic Strength Crew
    Quote Originally Posted by jasonblahadisciple View Post
    i theorize my paranoid schizophrenia was caused by trenbolone deficiency
    Quote Originally Posted by Squatlow_Ren View Post
    O incel of Babylon, who art to be on roids; happy shall he be, that rewardeth thee as thou hast injected us.


 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions