Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 23
  1. #1
    Youcantkillmecuzimalready BBRP's Avatar
    Join Date
    May 11 2019
    Posts
    5,414
    Mentioned
    564 Post(s)
    Rep Power
    42949678

    What?s the best tasting protein powder?

    I had a dream about protein powder and now I need to buy some


    What?s the best, and best flavor


    Hmmm, might just buy some pumpkin pie quest bars instead

  2. #2
    pharma bro martin shkreli's Avatar
    Join Date
    Jul 25 2019
    Location
    Seoul
    Posts
    2,500
    Mentioned
    228 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    steak
    the brock lesnar of pharmaceuticals
    *OG explosion crew*
    *phone poster crew*
    *so alpha that i quote myself in my signature crew*

    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    Finally figured out how to buy bitcoin's (this has taken me THREE FUCKING YEARS)....

  3. #3
    Eat 246 daily thesavagestallion's Avatar
    Join Date
    Dec 07 2014
    Location
    Kyrgyzstan
    Weight
    220
    Height
    6?1
    Posts
    14,496
    Mentioned
    695 Post(s)
    Rep Power
    42949692
    Steak
    -=FITMISC CHESS CHAMPION=-
    Mayor of Dabcity
    2 pec tears 1 surgery, 2 slipped discs, torn scapula, broken wrist
    Rehabbing body
    Cardioboii 20 min elliptical 4x a week > lifting
    “Thus the expert in battle moves the enemy, and is not moved by him.”
    ― Sun Tzu, The Art of War

  4. #4
    Youcantkillmecuzimalready BBRP's Avatar
    Join Date
    May 11 2019
    Posts
    5,414
    Mentioned
    564 Post(s)
    Rep Power
    42949678
    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    steak
    Quote Originally Posted by thesavagestallion View Post
    Steak
    I want some pumpkin spice protein powder to help me enjoy the season

  5. #5
    Certified "MONSTER" Cuckzilla's Avatar
    Join Date
    Apr 30 2016
    Location
    Eglin AFB preparing for the powder wars
    Weight
    I have visible abdominals
    Height
    bigger in person
    Posts
    10,290
    Mentioned
    572 Post(s)
    Rep Power
    42949686

  6. #6
    Senior Member longNStrong's Avatar
    Join Date
    Aug 17 2017
    Posts
    7,429
    Mentioned
    708 Post(s)
    Rep Power
    42949682
    Lots of protein powders are spiked with steroids drugs

    Prob not the pumpkin spice flavor tho

  7. #7
    Eat 246 daily thesavagestallion's Avatar
    Join Date
    Dec 07 2014
    Location
    Kyrgyzstan
    Weight
    220
    Height
    6?1
    Posts
    14,496
    Mentioned
    695 Post(s)
    Rep Power
    42949692
    Quote Originally Posted by longNStrong View Post
    Lots of protein powders are spiked with steroids drugs

    Prob not the pumpkin spice flavor tho
    Bbrp = steroid drug addict
    -=FITMISC CHESS CHAMPION=-
    Mayor of Dabcity
    2 pec tears 1 surgery, 2 slipped discs, torn scapula, broken wrist
    Rehabbing body
    Cardioboii 20 min elliptical 4x a week > lifting
    “Thus the expert in battle moves the enemy, and is not moved by him.”
    ― Sun Tzu, The Art of War

  8. #8
    pharma bro martin shkreli's Avatar
    Join Date
    Jul 25 2019
    Location
    Seoul
    Posts
    2,500
    Mentioned
    228 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    Quote Originally Posted by BBRP View Post
    I want some pumpkin spice protein powder to help me enjoy the season
    been dieting for the last few days and lost some fat so gonna go out tomorrow for korean bbq and wolf down so much wagyu beef and some samgyeopsal (pork belly?) srs

    eaten under 1800 calories yesterday (had probably 800mg of caffeine and 8mg albuterol so its ok) and gonna eat 243 calories for all of today though

    Last edited by martin shkreli; 2019-09-25 at 09:15 PM.
    the brock lesnar of pharmaceuticals
    *OG explosion crew*
    *phone poster crew*
    *so alpha that i quote myself in my signature crew*

    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    Finally figured out how to buy bitcoin's (this has taken me THREE FUCKING YEARS)....

  9. #9
    Senior Member Brobeans Stepdad's Avatar
    Join Date
    Mar 27 2019
    Posts
    361
    Mentioned
    9 Post(s)
    Rep Power
    31104662
    Lentils

  10. #10
    Senior Member NotAll's Avatar
    Join Date
    Sep 23 2017
    Posts
    3,242
    Mentioned
    72 Post(s)
    Rep Power
    42949678

  11. #11
    Unphotoshopped Distract & Deny's Avatar
    Join Date
    Apr 21 2016
    Posts
    5,113
    Mentioned
    57 Post(s)
    Rep Power
    42949681
    Whey protein is extremely insulinogenic.

  12. #12
    Unphotoshopped Distract & Deny's Avatar
    Join Date
    Apr 21 2016
    Posts
    5,113
    Mentioned
    57 Post(s)
    Rep Power
    42949681
    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    been dieting for the last few days and lost some fat so gonna go out tomorrow for korean bbq and wolf down so much wagyu beef and some samgyeopsal (pork belly?) srs

    eaten under 1800 calories yesterday (had probably 800mg of caffeine and 8mg albuterol so its ok) and gonna eat 243 calories for all of today though


    Eat meat like Martin here. As you know, insulin dropping fast can make you hungry AF. Plus it is in liquid form.

  13. #13
    Youcantkillmecuzimalready BBRP's Avatar
    Join Date
    May 11 2019
    Posts
    5,414
    Mentioned
    564 Post(s)
    Rep Power
    42949678
    Quote Originally Posted by longNStrong View Post
    Lots of protein powders are spiked with steroids drugs

    Prob not the pumpkin spice flavor tho
    Who?s even the top whey protein guys nowadays?

    I remember muscle milk used to be super popular.
    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    been dieting for the last few days and lost some fat so gonna go out tomorrow for korean bbq and wolf down so much wagyu beef and some samgyeopsal (pork belly?) srs

    eaten under 1800 calories yesterday (had probably 800mg of caffeine and 8mg albuterol so its ok) and gonna eat 243 calories for all of today though

    Gonna be shredded to the bone
    Quote Originally Posted by Distract & Deny View Post
    Eat meat like Martin here. As you know, insulin dropping fast can make you hungry AF. Plus it is in liquid form.
    Isn?t beef highly insulinogenic too?


    Idk if it even matters though if you?re in a caloric deficit?


    And wouldn?t eating it with fiber and fat help blunt the response?

  14. #14
    Senior Member longNStrong's Avatar
    Join Date
    Aug 17 2017
    Posts
    7,429
    Mentioned
    708 Post(s)
    Rep Power
    42949682
    Quote Originally Posted by BBRP View Post
    Who?s even the top whey protein guys nowadays?

    I remember muscle milk used to be super popular.

    Gonna be shredded to the bone


    Isn?t beef highly insulinogenic too?


    Idk if it even matters though if you?re in a caloric deficit?


    And wouldn?t eating it with fiber and fat help blunt the response?
    Idk I don’t drink it cause it gives me the shit

  15. #15
    pharma bro martin shkreli's Avatar
    Join Date
    Jul 25 2019
    Location
    Seoul
    Posts
    2,500
    Mentioned
    228 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    Quote Originally Posted by BBRP View Post
    Gonna be shredded to the bone
    srs i used to do suicide cuts where i would take like 20mg of albuterol per day 2grams of caffeine, 360mg pseudoephedrine (for controlling apetite while on other stims) and then i would fast for like 3 days, eat 212 callories of fucking cheese and biscuit (says 212 callories on the pack) then fast for another 3 days and repeat until goal.

    it was absolute steroid drug addict degeneracy. now days i just have a few cups of coffee and my daily dose of albuterol for asthma and try to eat as little as possible
    the brock lesnar of pharmaceuticals
    *OG explosion crew*
    *phone poster crew*
    *so alpha that i quote myself in my signature crew*

    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    Finally figured out how to buy bitcoin's (this has taken me THREE FUCKING YEARS)....

  16. #16
    pharma bro martin shkreli's Avatar
    Join Date
    Jul 25 2019
    Location
    Seoul
    Posts
    2,500
    Mentioned
    228 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    btw i have some FULL (never opened) bags of unflavored whey protein (got them for free so why not), they are like almost 2 years old or something and it expired in june (either that or july).... should i use it up? or does the protein become shit or taste bad?

    srs question @BBRP
    Last edited by martin shkreli; 2019-09-25 at 11:19 PM.
    the brock lesnar of pharmaceuticals
    *OG explosion crew*
    *phone poster crew*
    *so alpha that i quote myself in my signature crew*

    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    Finally figured out how to buy bitcoin's (this has taken me THREE FUCKING YEARS)....

  17. #17
    Minotaur legs Myron Gains's Avatar
    Join Date
    Feb 03 2019
    Posts
    5,925
    Mentioned
    213 Post(s)
    Rep Power
    42949678
    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    btw i have some FULL (never opened) bags of unflavored whey protein (got them for free so why not), they are like almost 2 years old or something and it expired in june (either that or july).... should i use it up? or does the protein become shit or taste bad?

    srs question @BBRP
    you can still use it as long as the texture is still normal (was not stored in a damp cellar) or humid environment like florida
    Quote Originally Posted by thesavagestallion
    I said he?s a man with kids bragging about selling gym memberships wanting to quit his current job

    I didn?t talk shit other than the fact you don?t have your shit together while also having kids

    Let?s be real you wanted to leave your kids and wife

    But now you?re throwing attacks that you know aren?t true because you?re clearly in the wrong. Nice.

  18. #18
    pharma bro martin shkreli's Avatar
    Join Date
    Jul 25 2019
    Location
    Seoul
    Posts
    2,500
    Mentioned
    228 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    Quote Originally Posted by Myron Gains View Post
    you can still use it as long as the texture is still normal (was not stored in a damp cellar) or humid environment like florida
    cool shit, gonna mix it with black coffee and ice and use this on a suicide cut.

    i got down to 5% last year on just 250mg test, 400 deca, vyvanse (lol) and a good diet (when i actually eaten), so lets see how this goes.

    the brock lesnar of pharmaceuticals
    *OG explosion crew*
    *phone poster crew*
    *so alpha that i quote myself in my signature crew*

    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    Finally figured out how to buy bitcoin's (this has taken me THREE FUCKING YEARS)....

  19. #19
    Minotaur legs Myron Gains's Avatar
    Join Date
    Feb 03 2019
    Posts
    5,925
    Mentioned
    213 Post(s)
    Rep Power
    42949678
    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    cool shit, gonna mix it with black coffee and ice and use this on a suicide cut.

    i got down to 5% last year on just 250mg test, 400 deca, vyvanse (lol) and a good diet (when i actually eaten), so lets see how this goes.

    Mirin
    Quote Originally Posted by thesavagestallion
    I said he?s a man with kids bragging about selling gym memberships wanting to quit his current job

    I didn?t talk shit other than the fact you don?t have your shit together while also having kids

    Let?s be real you wanted to leave your kids and wife

    But now you?re throwing attacks that you know aren?t true because you?re clearly in the wrong. Nice.

  20. #20
    pharma bro martin shkreli's Avatar
    Join Date
    Jul 25 2019
    Location
    Seoul
    Posts
    2,500
    Mentioned
    228 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    Quote Originally Posted by Myron Gains View Post
    Mirin
    Finally figured out how to buy bitcoin's (this has taken me THREE FUCKING YEARS).... So now I can buy NON-pharmaceutical gear (tren, dnp and things my pharmacy can't order). This has been quite a good day.

    Gonna order some tren tomorrow and cruise on it cuz we don't care about Alzheimer's we are freaks ok peace out bye

    Just gonna change my cruise from 125mg test and 200 deca to 250 test and 200 tren and do exercises on the outdoor playground like dips and pull ups

    Last edited by martin shkreli; 2019-09-26 at 01:08 AM.
    the brock lesnar of pharmaceuticals
    *OG explosion crew*
    *phone poster crew*
    *so alpha that i quote myself in my signature crew*

    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    Finally figured out how to buy bitcoin's (this has taken me THREE FUCKING YEARS)....

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions