Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Fitmisc user Vincel's Avatar
    Join Date
    Jun 12 2019
    Posts
    6,983
    Mentioned
    302 Post(s)
    Rep Power
    42949680

    I hate when she doesn't reply

    Then again I usually wait like 5 hours before i send her a reply so

  2. #2
    Senior Member IronLaw's Avatar
    Join Date
    Jan 21 2018
    Posts
    1,948
    Mentioned
    37 Post(s)
    Rep Power
    42949676
    prolly out having sex with your dads ass tbh

  3. #3
    Senior Member longNStrong's Avatar
    Join Date
    Aug 17 2017
    Posts
    10,310
    Mentioned
    952 Post(s)
    Rep Power
    42949685
    Are you ever gonna meet her irl?

  4. #4
    Deviant Jacob's Avatar
    Join Date
    Dec 13 2018
    Location
    Green Bay
    Weight
    You're gay for asking
    Height
    3 inches. Hard
    Posts
    2,645
    Mentioned
    24 Post(s)
    Rep Power
    42949676
    Just message her every 5 minutes till she answers. Act as insecure as possible then may e throw in some suicide threats. Works every time

  5. #5
    Fitmisc user Vincel's Avatar
    Join Date
    Jun 12 2019
    Posts
    6,983
    Mentioned
    302 Post(s)
    Rep Power
    42949680
    Quote Originally Posted by longNStrong View Post
    Are you ever gonna meet her irl?
    I have geek

  6. #6
    Senior Member longNStrong's Avatar
    Join Date
    Aug 17 2017
    Posts
    10,310
    Mentioned
    952 Post(s)
    Rep Power
    42949685
    Quote Originally Posted by Vincel View Post
    I have geek
    +1 larp points

  7. #7
    Fitmisc user Vincel's Avatar
    Join Date
    Jun 12 2019
    Posts
    6,983
    Mentioned
    302 Post(s)
    Rep Power
    42949680
    Quote Originally Posted by longNStrong View Post
    +1 larp points
    It's monday morning and she still hasn't replied.

    Kinda glad she hasnt yet ngl

  8. #8
    Senior Member longNStrong's Avatar
    Join Date
    Aug 17 2017
    Posts
    10,310
    Mentioned
    952 Post(s)
    Rep Power
    42949685
    Quote Originally Posted by Vincel View Post
    It's monday morning and she still hasn't replied.

    Kinda glad she hasnt yet ngl
    What’s the status w the rest of the roster?

    Feel like we’re putting too much into this one ngl

  9. #9
    Fitmisc user Vincel's Avatar
    Join Date
    Jun 12 2019
    Posts
    6,983
    Mentioned
    302 Post(s)
    Rep Power
    42949680
    Quote Originally Posted by longNStrong View Post
    What?s the status w the rest of the roster?

    Feel like we?re putting too much into this one ngl
    I haven't replied to them in over 2 weeks lol

    I think you're right. Just been too lazy to pursue any others atm.

    Guess it's time to put my big nigga pants back on.

  10. #10
    Mr. Blonde BlueBlood's Avatar
    Join Date
    Sep 12 2016
    Posts
    7,734
    Mentioned
    505 Post(s)
    Rep Power
    41661692
    Keep yourself busy.

    A watched pot never boils.

  11. #11
    Fitmisc user Vincel's Avatar
    Join Date
    Jun 12 2019
    Posts
    6,983
    Mentioned
    302 Post(s)
    Rep Power
    42949680
    Quote Originally Posted by BlueBlood View Post
    Keep yourself busy.

    A watched pot never boils.
    Good saying ngl.

    She still hasnt replied, but I haven't even thought about her.

    I move forward only. Never backwards

Posting Permissions