Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Real Shit RedBeard777's Avatar
    Join Date
    Aug 31 2016
    Weight
    245
    Height
    6'4"
    Posts
    9,576
    Mentioned
    407 Post(s)
    Rep Power
    42949685

    Y'all dumb if you tryna get big or biiiiggggeeeerrrr......

    I want to be able to reach around n scratch my back.
    Beware; for I am fearless, and therefore Powerful.

  2. #2
    pharma bro martin shkreli's Avatar
    Join Date
    Jul 25 2019
    Location
    Jail
    Posts
    4,876
    Mentioned
    407 Post(s)
    Rep Power
    42949677
    Quote Originally Posted by RedBeard777 View Post
    I want to be able to reach around n scratch my back.
    bro i just sent you a fitmisc friend request

    the brock lesnar of pharmaceuticals
    *china crew*
    *piss inside womans pussy crew*
    *BBRP's soldier crew*
    *OG explosion crew*
    *elfy crew*
    *phone poster crew*
    *so alpha that i quote myself in my signature crew*
    Quote Originally Posted by martin shkreli View Post
    im highly masculine. i just consider it pointless being friends with men because you cant have sex with them. why bother being friends with people you cant even have sex with?

  3. #3
    It's just a joke bro Janoy Cresva's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2014
    Posts
    2,384
    Mentioned
    5 Post(s)
    Rep Power
    42949680
    we should all be cutting because of this virus tbh now is not the time to bloat
    I'm here for the ments.

  4. #4
    - stfu's Avatar
    Join Date
    Jul 02 2016
    Posts
    5,984
    Mentioned
    235 Post(s)
    Rep Power
    42949681
    Vascularity is all that matters imo it completely changes your look and makes you look like a primal
    alpha male ready to get shit done etc

  5. #5
    frog out mog out bigmane123's Avatar
    Join Date
    Sep 23 2016
    Weight
    256
    Height
    5'10
    Posts
    28,242
    Mentioned
    1703 Post(s)
    Rep Power
    42949704
    I just wanna be big enough to drop most geeks 1 punch like how pony drops bathroom doors
    musclegod gang

    slavic strength crew


    *Degenerate Crew*

  6. #6
    Senior Member The Great Blahino's Avatar
    Join Date
    Nov 08 2018
    Posts
    1,325
    Mentioned
    20 Post(s)
    Rep Power
    42949675
    Quote Originally Posted by stfu View Post
    Vascularity is all that matters imo it completely changes your look and makes you look like a primal
    alpha male ready to get shit done etc
    True.


  7. #7
    It's just a joke bro Janoy Cresva's Avatar
    Join Date
    Dec 11 2014
    Posts
    2,384
    Mentioned
    5 Post(s)
    Rep Power
    42949680
    did you guys know there are female bloat lords?

    https://www.xvideos.com/video3802293...ht_uncensored_
    I'm here for the ments.

Posting Permissions