Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Senior Member BroBeansBrah's Avatar
    Join Date
    Mar 06 2015
    Posts
    12,041
    Mentioned
    641 Post(s)
    Rep Power
    42949691

    Muh professional cannabis industry



    Quote Originally Posted by jasonblahadisciple View Post
    i did go to school months ago hadto stop when i went to mental hopsital
    i might go back
    idc about my life anymore tbh just buying steroids with my benefits and getting huge
    Pizza Slayer Crew

  2. #2
    Senior Member BroBeansBrah's Avatar
    Join Date
    Mar 06 2015
    Posts
    12,041
    Mentioned
    641 Post(s)
    Rep Power
    42949691
    I wonder how they did make it water soluble though
    Quote Originally Posted by jasonblahadisciple View Post
    i did go to school months ago hadto stop when i went to mental hopsital
    i might go back
    idc about my life anymore tbh just buying steroids with my benefits and getting huge
    Pizza Slayer Crew

  3. #3
    Red and blonde streaks thesavageking's Avatar
    Join Date
    Jun 30 2020
    Posts
    1,535
    Mentioned
    119 Post(s)
    Rep Power
    39033240
    Legit snort?

    Or just wax in a weird container

  4. #4
    Senior Member BroBeansBrah's Avatar
    Join Date
    Mar 06 2015
    Posts
    12,041
    Mentioned
    641 Post(s)
    Rep Power
    42949691
    Quote Originally Posted by thesavageking View Post
    Legit snort?

    Or just wax in a weird container
    Looks like you snort it lol
    Quote Originally Posted by jasonblahadisciple View Post
    i did go to school months ago hadto stop when i went to mental hopsital
    i might go back
    idc about my life anymore tbh just buying steroids with my benefits and getting huge
    Pizza Slayer Crew

  5. #5
    Senior Member Brink's Avatar
    Join Date
    Mar 12 2017
    Posts
    2,274
    Mentioned
    36 Post(s)
    Rep Power
    42949679
    Shits crazy. Would be weird as fuck to rail powder and get a weed high.

    Kids gon' be mainlining this shit soon enough... That or sticking it up their bungus's

  6. #6
    Senior Member BroBeansBrah's Avatar
    Join Date
    Mar 06 2015
    Posts
    12,041
    Mentioned
    641 Post(s)
    Rep Power
    42949691
    Quote Originally Posted by Brink View Post
    Shits crazy. Would be weird as fuck to rail powder and get a weed high.

    Kids gon' be mainlining this shit soon enough... That or sticking it up their bungus's
    I could see people mainlining it if it's water soluble
    Quote Originally Posted by jasonblahadisciple View Post
    i did go to school months ago hadto stop when i went to mental hopsital
    i might go back
    idc about my life anymore tbh just buying steroids with my benefits and getting huge
    Pizza Slayer Crew

  7. #7
    Senior Member ZUZZBRAH's Avatar
    Join Date
    Apr 08 2016
    Posts
    14,393
    Mentioned
    355 Post(s)
    Rep Power
    42949692
    someone post that customgrow420 gif, I wish I had saved it
    Quote Originally Posted by stud93 View Post
    stop calling mindless gay...hes a great dude

  8. #8
    they go aluminum jesus piece's Avatar
    Join Date
    Mar 04 2020
    Weight
    145 lb (goal weight)
    Height
    five foot six
    Posts
    693
    Mentioned
    10 Post(s)
    Rep Power
    20240661
    Quote Originally Posted by ZUZZBRAH View Post
    someone post that customgrow420 gif, I wish I had saved it
    couldnt find that gif but these pics are fuckin hilarious lmao



  9. #9
    Toilet Humor ArmitageShanks's Avatar
    Join Date
    Apr 15 2016
    Weight
    Not enough
    Height
    185cm
    Posts
    2,264
    Mentioned
    19 Post(s)
    Rep Power
    42949680
    What's going on here, then?

    Quote Originally Posted by jesus piece View Post
    couldnt find that gif but these pics are fuckin hilarious lmao



  10. #10
    Off Season Powerlifter Violator's Avatar
    Join Date
    Feb 07 2021
    Location
    Dayton Ohio
    Weight
    456 lbs
    Height
    5'6"
    Posts
    1,852
    Mentioned
    29 Post(s)
    Rep Power
    21469796
    Weird Energy Crew

  11. #11
    they go aluminum jesus piece's Avatar
    Join Date
    Mar 04 2020
    Weight
    145 lb (goal weight)
    Height
    five foot six
    Posts
    693
    Mentioned
    10 Post(s)
    Rep Power
    20240661
    Quote Originally Posted by ArmitageShanks View Post
    What's going on here, then?
    dude's fuckin blitzed out of his mind


  12. #12
    Off Season Powerlifter Violator's Avatar
    Join Date
    Feb 07 2021
    Location
    Dayton Ohio
    Weight
    456 lbs
    Height
    5'6"
    Posts
    1,852
    Mentioned
    29 Post(s)
    Rep Power
    21469796
    Quote Originally Posted by jesus piece View Post
    dude's fuckin blitzed out of his mind

    Weird Energy Crew

  13. #13
    Senior Member BroBeansBrah's Avatar
    Join Date
    Mar 06 2015
    Posts
    12,041
    Mentioned
    641 Post(s)
    Rep Power
    42949691
    Quote Originally Posted by jesus piece View Post
    dude's fuckin blitzed out of his mind

    Did he piss in the bong?
    Quote Originally Posted by jasonblahadisciple View Post
    i did go to school months ago hadto stop when i went to mental hopsital
    i might go back
    idc about my life anymore tbh just buying steroids with my benefits and getting huge
    Pizza Slayer Crew

  14. #14
    they go aluminum jesus piece's Avatar
    Join Date
    Mar 04 2020
    Weight
    145 lb (goal weight)
    Height
    five foot six
    Posts
    693
    Mentioned
    10 Post(s)
    Rep Power
    20240661
    Quote Originally Posted by BroBeansBrah View Post
    Did he piss in the bong?
    lmao idk sounds like something connor murphy would do

Posting Permissions